Olin ihmeissäni, kun löysin postilaatikosta hauskan "paperinukke-kuoren" Snyni oli laittanut minulle upean välipaketin! Samalla sain kauniin kortin snyltäni, jonka naapurini toi minulle tänään. Kortti oli kuulema ollut hänen postilaatikossaan. Ei ole muuten ensimmäinen kerta, kun tällaista tapahtuu.. Joka tapauksessa, nyt aiheeseen:

Kirjekuoresta paljastui kaikkea kivaa:

* sievä kortti

* silmukkamerkkejä

* silmukkastopparit

* kahdet erikokoiset silmukanpidikkeet

Snyni, et arvaakaan miten kovasti iloitsen tästä välipaketista!! Kaikki nuo tulevat todella tarpeeseen. Olen monesti ajatellut ostaa silmukkastopparit ja silmukanpidikkeet! Nyt kyllä neulominen helpottuu! Eli ihan kympin juttu! Myös silmukkamerkkejä tarvitsen aina. Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos!  Kiitos myös kauniista korteista!

Sny, kysyit minulta minkälaisia lankoja toivon seuraavaan pakettiin. Tuota noin.. en ole ronkeli, tykkään lähes kaikesta (paitsi keinokuitulangoista - vaaleanpun. ja myrkynvihreä eivät ole lempparivärejäni) joten annan sinulle ilman muuta vapaat kädet Puuvillalankaa tosin en käytä kovin usein. Mutta kyllä kaikki käy eli ei mitään hätää! Riittääkö tämä tieto?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kädet ovat edelleen hieman kipeät. Voin kuitenkin neuloa jo enemmän, mutta silti pitää varoa. Ensimmäinen säärystin on päättelyä vaille valmis. Toivon, että saan toisenkin pikapikaa valmiiksi. Minun täytyy kuitenkin neuloa käsien mukaan. Valitettavasti! Luulenpa, että jokainen käsityöihminen tietää, miten ärsyttää, jos haluaisi neuloa ja ei käsien/hartioiden/niskan tms. takia vain yksinkertaisesti voi. Mutta olen varma: paistaa se päivä joskus risukasaankin! Päivän paisteesta puheen ollen, aurinko paistaa ja ulkona on varjossa +17,7 astetta.Tähän loppuun vielä muutama kuva viime sunnuntailta:

Aurinkoista kevättä!